Baskin Robbins Tawarkan Promosi 'Buy 1 FREE 1' Sehingga 30 Julai



Rabu, 1 Julai 2020



ADVERTISEMENT

Sebut sahaja Baskin Robbins pasti ramai terbayangkan keenakkan rasa aiskrim premium mereka. Buat peminat pemanis mulut ini, ada berita baik untuk anda semua.

Bermula 30 Jun 2020, Baskin Robbins Malaysia mengadakan kempen BUY 1 FREE 1 Scoop aiskrim setiap hari selama 31 hari. Kempen yang dinamakan 31Day 31Flavor ini akan berlangsung sehingga 30 Julai 2020. 

Setiap hari pembeli akan dapat menikmati satu scoop aiskrim secara percuma dan perisa tersebut akan berubah-ubah sepanjang kempen berlangsung. Sebagai contoh, pada 30 Jun Baskin Robbins memberikan satu scoop Praline 'N Cream percuma kepada pelanggan mereka. Untuk mendapatkan tawaran ini, pastikan anda memesan aiskrim bersaiz Single Regular.

Pada 1 Julai pula, mereka akan memberikan perisa  Blue Raspberry Sherbet kepada pelanggannya. Menurut Baskin Robbins tujuan promosi ini dibuat adalah untuk memberikan pelanggan mereka merasai keunikan perisa mereka yang lain. 


Buat peminat aikrim, inilah masa terbaik korang untuk rasa pelbagai perisa Baskin Robbins. Apa tunggu lagi, share artikel ini pada kawan dan serbu sekarang.